De La Ghetto gives us "Selfie" tips

De La Ghetto gives us “Selfie” tips [Estreno]

LAS VEGAS, NV - JANUARY 26: (EDITORS NOTE: Image was processed using digital filters) Singer/songwriter De La Ghetto performs during Calibash Las Vegas at T-Mobile Arena on January 26, 2017 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Ethan Miller/Getty Images)

(Photo by Ethan Miller/Getty Images)

Reggaetonero De La Ghetto shows his sensual side con el nuevo single and video “Selfie.” This is su primer sencillo off his anticipated album “Los Chulitos.” El video takes De La Ghetto through the world of selfie taking.

La canción comienza con un suave R&B intro, y da una inesperada vuelta a De La Ghetto’s classic reggaeton. The lyrics te dicen que expreses tus innermost desires by sharing a private and daring selfie.

The video was filmed in Bogota, Colombia y muestra muchos colores vibrantes y nos demuestra various models taking selfies.

“Tomar selfies no es una tendencia, es algo permanente. Las personas continuarán tomando selfies para siempre, y los toman de diferentes maneras para expresar su estado de ánimo, su día, su sentimiento. Con esta pista, le pido que se tome una selfie, no una que vaya a compartir, sino una que sea más personal y que solo comparta en privado con esa persona especial ” De La Ghetto said in a press release.

 

Concert Calendar

No events are currently scheduled.